poniedziałek, 4 lutego 2013

Geografia to zło..-,-

No cześć. ;* Dzień zaliczam do beznadziejnych, bez głębszych powodów ;D Nie chciało mi się wczoraj uczyć geografii, z resztą nigdy się nie uczę, ale nie umiałam totalnie nic, więc zgłosiłam sobie nieprzygotowanie, okazało się, że żadnej kartkówki nie będzie i tylko zmarnowałam moje cenne np., no ale trudno ;). Jutro idę tylko na 2 pierwsze lekcje, ponieważ idę na radę, bo jestem w Młodzieżowej Radzie Miejskiej ;D. Będzie luz ;D A poza geografią w szkole jak zawsze nudno, było by jeszcze nudniej ale z moja klasą nie da się nudzić. Na historii ciekawszą rzeczą było szukanie Vansów na internecie, niż słuchanie o Rzymie ;D Znalazłam zajebiste Vansiki i pokaże wam jakie chcę sobie kupić.
Piękne, prawda? Jeżeli myślisz, że nie to mi i tak się podobają *.* 
A tak poza tym, to jedziemy z moją klasą na wycieczkę do Berlina aaa..! Będzie, zajebiście ;* Za 4 dni ferie, później Wielkanoc, później Berlin, weekend majowy, jakoś ta szkoła zleci ;D. Ja już kończę. Paa ;*

1 komentarz:

  1. Ja jakoś nie przepadam za vansami. No, ale każdy ma swój gust. Mi ferie skończyły się tydzień temu. Eh... Fajny wygląd bloga :)

    http://muzyka-wg-nas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń