niedziela, 3 lutego 2013

Początek. Witam ;*


Heej ;*  Ostatnio wpadłam na pomysł żeby zacząć prowadzić bloga. Z początku nie miałam pomysłu o czym może on być ale wymyśliłam, że może być o mnie, coś jak pamiętnik. Myślę, że znajdzie się chociaż kilka osób, które chętnie będą czytać go. ;D A tak na początek może coś o sobie ;) Jestem Lidka, mam 14 lat, prawie ;D mieszkam w woj. łódzkim. Najbardziej liczy się dla mnie moje hobby czyli siatkówka <3. Charakteru opisywać nie będę, bo nawet bym nie umiała. A jeśli będziesz czytać tego bloga to dowiesz się jaka jestem z charakteru ;). Nie będę wstawiała swojego zdjęcia, gdyż nie chce straszyć ludzi po nocach. Nie będę też rozżalała się nad sobą i nad tym jaka jestem bo większości ludzi to nawet nie będzie interesowało :) Więc na razie zapraszam do dalszego czytania tego bloga. Paa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz