niedziela, 3 marca 2013

All about me ;>


Hejka, od jakiegoś czasu nic nie pisałam, bo tak jakby odechciało mi się, albo nie miałam na to po prostu czasu. Ale mimo to, że prawie nikt tego nie czyta dalej będę pisała tego bloga. 
Nie mam za bardzo pomysłu, o czym mam napisać więc napisze jakieś info. o sobie, o których nie mówię tak często, albo po prostu nie wiecie tego o mnie.
* Chodzę do pierwszej klasy gimnazjum w Wieluniu, do klasy o profilu sportowym (dokładnie to siatkówka).
*Moje ulubione zespoły, wokaliści itp. to Marilyn Manson, Rihanna, Red Hot Chilli Pepers, Tymin i Coma, a muzyka jakiej słucham to rock, alternatywny rock, alternatywny metal i czasami rap ;)
*Ulubieni sportowcy to: Paul Lotman, Zbyszek Bartman, Victoria Azarenka, Agnieszka Radwańska, ulubiony klub piłkarski to BORUSSIA DORTMUNT <3, a siatkarski ASSECO RESOVIA RZESZÓW <3.
*Nienawidzę mojego brata Roberta (10l.)
*Ulubione zajęcie oprócz siedzenia na necie i grania na xBoxie to granie na gitarze, chodziłam do szkoły muzycznej przez 3 lata ;)
*Na temat mojego wyglądu nie będę nic mówiła, mam bardzo niską samoopinie i zawsze (chyba) będę FOREVER ALONE.
Narazie już nie wiem o czym pisać, więc spadam na urodziny kuzynki <3 paaa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz