wtorek, 12 lutego 2013

Pytanie - odpowiedź ;D


Dzisiaj nie będę tak narzekała jak wczoraj. Jeżeli ktoś chciałby zadać mi pytanie na asku to <klik here>. Czekam na pytania. Poza tym u mnie wszystko okej. Trochę ogarnęłam się po wczorajszym, pośmiałam się z kumplem i jest w miarę w porządku.Na razie narzekać nie będę. Ogólnie wczoraj dowiedziałam się, że nasza babcia ze sklepiku szkolnego zmarła i jutro idę z koleżankami na jej pogrzeb. Później jadę do koleżanki, "żeby robić projekt z chemii". Tak na prawdę jadę do niej na noc, bo i ja i ona nudzimy się w domu, więc ponudzimy sie razem. 20 lutego razem z Julką i jakimiś innymi ludźmi jedziemy do Łodzi na lodowisko i do kina. Jeszcze nie rozkminiłyśmy na jaki film jechać. Zastanawiałyśmy się nad "Poradnik pozytywnego myślenia" albo "Hansel i Gretel łowcy czarownic". Trzeba się jeszcze nad tym zastanowić, na dzisiaj już kończę. Paa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz