piątek, 29 marca 2013

Nuuudy :x

Tak jak wcześniej pisałam, z nudów pewnie dodam dzisiaj kolejnego posta i tak też robię. 
Przeglądając różne blogi znalazłam 2 tygodniowy plan, coś takiego:
i stwierdziłam, że czemu ja nie miałabym zrobić czegoś takiego. Nie wiem czy uda mi się wchodzić codziennie i dodawać posta, ale się postaram. Jeżeli nawet nie uda mi się codziennie pisać, to najwyżej 2 tygodniowy plan będzie trwał 3 tygodnie.
W sumie z tych nudów mogę zacząć nawet teraz, ale może nie będę tego robiła po kolei, bo tak mi się nie chce. Więc zacznę od tego: TWÓJ ULUBIONY SERIAL/FILM/KSIĄŻKA.
SERIAL- Ulubiony serial to chyba "Przepis na życie".
FILM- Nie mam ulubionego ale jaki kilka na prawdę fajnych, np. "Facet pełen uroku", "Bejbi blues", "Galerianki", "Ring", "Ring 2", "Resident Evil" wszystkie części.
KSIĄŻKA- Nie lubię czytać książek, ale jak już zdarzyło mi się jakąś przeczytać to chyba "Diabeł ubiera się u Prady". Wg nie czytam książek ale zrobiłam może 5 wyjątków xD.
Koooniec.!!
No to teraz spadam ogarniać jakąś muzykę na YT. Jak jutro mi się uda to dodam coś z tabeleki   xD. 
Paa :*  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz